Miksi en saa tilattua uutta salasanaa?

Mikäli sinulla on jo asiakastili verkkokauppaamme, mutta et muista salasanaasi, voit tilata uuden salasanan kirjautumissivulta.

Huomioithan, että sähköpostiosoitteen, johon pyydät uutta salasanaa, on oltava sama kuin se, jonka olet määrittänyt asiakastilillesi.

Mikäli et saa uutta salasanaa tilattua, voi syynä olla jokin seuraavista:
  • et ole vielä rekisteröitynyt verkkokauppamme asiakkaaksi eli sinulla ei ole asiakastiliä
  • kirjoitusvirhe sähköpostiosoitteessa
  • sähköpostisi on täynnä
  • viesti on mennyt sähköpostisi roskaposti-kansioon
Ellei salasananvaihtolinkki jostain syystä toimi tai et saa sitä ollenkaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@viherpeukalot.fi, niin vaihdamme salasanan puolestasi.